ال ای دی تراپی چیست:
نوشته شده توسط : mehdi

LED درمانی (نور درمانی) روشی مدرن برای جوانسازی و زیباسازی پوست صورت و بدن است. این تکنیک جدید که امروزه طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است ، برای تقویت ماهیچه ها در نواحی مختلف صورت نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از بهترین راه ها برای درمان این علائم پوستی ، نور درمانی LED است. با این روش ، آثار پیری به راحتی برطرف می شود و پوست صورت صاف و شاداب می شود. نور درمانی LED یک روش غیر تهاجمی و بدون درد است که برای مراقبت از پوست استفاده می شود.

LED درمانی چگونه کار می کند:
یکی از مشکلات مرتبط با قرار گرفتن در معرض نور خورشید و آلودگی محیط زیست ، تسریع روند پیری در انسان است. این عوامل باعث تجزیه کلاژن می شوند. کلاژن پوست را سالم نگه می دارد و چین و چروک را کاهش می دهد.

در LED درمانی ، از پرتوهای نور برای افزایش تولید کلاژن استفاده می شود. با ال ای دی تراپی ها کار می کند که امواج نور کم انرژی را به لایه های عمیق تر پوست ارسال می کند. این امواج باعث واکنشهای خاصی در پوست می شود که توانایی پوست را در انجام فرایندهای طبیعی افزایش می دهد. به طور کلی ، این روش پوست را تازه می کند و علائم پیری را از بین می برد. LED درمانی گرمای مطبوعی را روی پوست صورت ایجاد می کند.

این روش کاملاً بی خطر است و هیچ گونه عوارضی مانند زخم یا قرمزی ندارد. LED درمانی جدیدترین فناوری آرایشی است که به لطف آن ، برای درمان بیشتر ، این دستگاه ایمن و راحت روی تخت قرار می گیرد و نیازی به دست گرفتن ندارید. فناوری LED بهترین روش برای ترکیب با سایر خدمات چرمی است ، این دستگاه دارای 5 رنگ مختلف و عملکردهای متفاوت است.

LED MASK مجموعه ای از تجهیزات مورد نیاز برای درمان مشکلات پوستی مختلف را در اختیار شما قرار می دهد که در آن می توان شدت نور ماسک را برای شما تغییر داد و همچنین دارای تایمر تا 60 دقیقه است. رنگهای LED آن شامل قرمز ، آبی ، سبز ، زرد و سفید است که در زیر در مورد هر یک از آنها صحبت خواهیم کرد.

کاربرد دستگاه ال ای دی تراپی درمانی (نور درمانی)
این روش برای افرادی مناسب است که علائم پیری را در صورت و پوست خود تجربه می کنند. بنابراین ، لایه های عمیق پوست بر رشد سلول های جدید و سالم تأثیر می گذارد و بسیار مفید است. امروزه برخی از خانم ها از روش LED درمانی (نور درمانی) برای روشن شدن پوست خود استفاده می کنند.
درمان LED یا نور درمانی نیز برای درمان آکنه صورت و سفت شدن پوست استفاده می شود. این روش با از بین بردن چین و چروک های پوست به افزایش جریان خون و تولید کلاژن کمک می کند.
لک ها و لکه های مکرر روی پوست را می توان با LED یا نور درمانی درمان کرد و شما هیچ نگرانی ندارید. مناطق تیره و قهوه ای پوست نیز با این روش روشن می شود.
رنگهای LED در دستگاه LED درمانی
پنج رنگ LED این ماسک به عمق پوست نفوذ می کند و سلول های سالم جدیدی تولید می کند ، علائم پیری را کاهش می دهد و گردش خون را بهبود می بخشد.

 




:: برچسب‌ها: دستگاه ال ای دی تراپی , ال ای دی تراپی ,
:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: